Pay and play

I Lemvig Golfklub har du muligheden for at spille golf uden i forvejen at have medlemskab af en golfklub og uden at have eget golfudstyr.

Book din tid her: Book tid

OBS:  Pay&Play banens  spærretider kan ses i  oversigten under booking.

Lemvig Golfklub har en fantastisk flot og meget velplejet 6 hullers Pay and Play bane, som med sine mange sandbunkers, søer og vandløb giver udfordringer til golfspillere på alle niveauer.Du er meget velkommen til at leje golfkøller, bag og vogn i klubhuset, men eget udstyr må selvfølgelig også anvendes.

Greenfee betales i klubhuset. Klubhuset er åbent fra kl. 0700 – 2000 i sommerhalvåret.
Bemærk at banen kan være lukket tirsdage mellem 16.00 og 18.00 på grund af juniortræning. Ved større arrangementer kan der ved henvendelse til klubbens sekretariat opnås rabat på greenfee.

Priser:

• Greenfee pay and play,  (fra 16 år) – Kr. 100,- pr. person