Bravo Tours

Klubtur i 2017. Tilmelding til kontoret på info@lemviggolfklub.dk eller 97 81 09 20

klubtur-2017-jpg

Bravo Tours er Danmarks største udbyder af golfrejser – såvel individuelle som grupperejser – og ikke mindst deres populære matchture og akademier.

Bravo Tours har partnerskab med 65 danske golfklubber, og vi er i Lemvig Golfklub med i kredsen.

Hvad betyder det så for dig? Ikke så meget, men til gengæld betyder det en hel del for klubben, og dermed også inddirekte for dig. Klubben får nemlig en provision for hver golfrejse dens medlemmer køber hos Bravo Tours.

Provisionen udgør for de første 50 rejsende kr. 100,- pr. rejsende. Bliver antallet fra 50 til 120 rejsende stiger det til kr. 150,- pr. rejsende, og hvis man kommer over 120 rejsende hele kr. 200,- pr. rejsende.  Provisionen er årlig.

Både klubben og Bravo Tours har således en stor interesse i, at klubbens medlemmer vælger Bravo Tours. Og hvorfor ikke?  Bravo Tours er kendt som en dygtig om seriøs rejseudbyder, og er i øvrigt Danmarks største udbyder af golfrejser. Kataloger m.m. findes i klubhuset, ligesom du af og til på hjemmesiden vil kunne finde tilbud fra dem.

Vi håber medlemmerne bakker om dette nye tiltag, og husker – når de bestiller en rejse hos Bravo Tours – at sige de er medlem af Lemvig Golfklub. På årsbasis håber vi på en pæn indtægt til klubben, og kunne vi nå op på over 50 rejsende vil det være rigtig fint.

Du kan på Bravo Tours hjemmeside www.bravotours.dk/golf læse meget om tilbud på golfrejser.