KLUBGOLF – tirsdag aften (tidl.KLUB 37)

Ansvar:  Martin Nygaard (bestyrelsesmedlem)
martin@martin-nygaard.dk  eller tlf 40 42 50 49

I Klubgolf er der plads til alle

Klubben for alle medlemmer af Lemvig Golfklub med et hcp på 30 og derover.

Opstart tirsdag den 16. april 2024.

Tilmelding under klubturnering “KLUBGOLF” i Golfbox – så ved vi hvor mange der kommer.

Mødetiden hver tirsdag er 17.30, hvor du udskriver dit scorekort og første bold går ud kl. 17.45.
Vi spiller alle tirsdage frem til tirsdag 27/8, hvor vi slutter sæsonen af med en afslutningsmatch.

Første tirsdag i maj, juni, juli og august er der GRATIS træning ved Peder Pro, så du rigtig kan få styr på sving, indspil og putting.
Denne træning er først kl. 18.30, og mødetiden er 18.15, så kan du jo lige nå at varme op inden.

Deltagerpris kr. 100,- for hele sæsonen som inkluderer kaffe/the efter runden, og hvor ordet er frit.
Vi tager som regel en snak om golfregler, eller hvad I er stødt på undervejs på jeres runde.
Alle er velkommen – også selvom du ikke drikker kaffe/the.

Deltagergebyr betales via mobilepay til Lemvig Golfklub.

TRÆNING VED PEDER
7. maj, 4. juni, 2. juli og 6. august trænes der ved Peder
MØDETID kl. 18.15, men varm gerne op med svingtræning før.

Klubgolf kalender 2024

På golf-gensyn ⛳🏌️‍♀‍🏌️‍♂‍