Tidsbestilling i Golfbox

• I tidsrummet fra kl. 7.00 til kl. 19.00 kan man  kun spille, såfremt man har bestilt en tid via Golfbox tidsbestillingssystemet.
  • Der kan bestilles en tid 14 dage frem, og i den periode kan man max. have 3 starttider.
  • Greenfee spillere kan dog i visse tilfælde booke længere frem. I så fald kontaktes klubbens sekretariat.
    • Der skal minimum være 5 timer mellem 2 starttider samme dag. 1 x greenfee gælder til en runde på 18 hullers banen
      Man kan via Golfbox bestille og afbestille en tid op til 45 minutter før start.
      I klubhuset kan du bestille en tid helt op til 10 minutter før start.
  • Det medlem, der har bestilt tiden til sig selv eller til en gruppe, skal senest 10 minutter før og tidligst 2 timer før start, genbekræfte tiden via den i klubhuset opsatte touch-skærm.
  • Hvis du enten glemmer at genbekræfte din tid eller slet ikke møder op, risikerer du i gentagelsestilfælde, at du ikke fremover kan bestille en tid.