Om Junior

Spil golf som Junior i Lemvig Golfklub

Vi træner hver tirsdag, og  fredag

Kunne du tænke dig at prøve at spille golf ?

Vi træner hver tirsdag fra kl. 16.30 – 18.00 og hver fredag kl. 16.00-17.00 i perioden April til Oktober.
Som ny spiller kan man uforpligtende prøve at spille golf 3 gange, inden man bestemmer sig for om man har lyst til at fortsætte.

Træneransvarlig for den ugentlig tirsdagstræning er Peder Stræde (klubbens pro). Han sammensætter træningen, så alle vore juniorer kommer igennem de forskellige slag og øvelser.

Juniorudvalget står for at planlægge/indhente hjælpetrænere, og det organisatoriske arbejde såsom registrering, tilmelding til div. turneringer og information. Derudover er det juniorudvalget der arrangerer social events for juniorerne som f.eks. fællesspisning, matcher og overnatningsweekend.

Vi har et introduktionsforløb til nye spillere, som vi har haft gennem nogle år. Dette forløb sikrer at vi får nye spillere gennem de grundlæggende slag og regler, således at de bedst og hurtigst muligt kan komme  videre i deres golfspil.

Kontakt evt. en fra juniorudvalget hvis du er interesseret, eller mød op til vores træning. Vi glæder os til at se dig.

Juniorudvalget:

Carsten Stigaard 22 43 67 03 cs3952@gmail.com