Turneringer og bymatcher

Turneringer i 2020:

Lørdag den 19/9 havde klubben 8 juniorer til bymatch i Trehøje. Trods den svære bane blev der lavet flotte score af alle vores deltagerne.
B-rækken
Sebastian Øgendahl vandt med 24 point
Lea P Stigaard blev nr. 3 med 21 point
C-rækken
Jeppe Ørom en flot 3 plads med 24 point

Næste match er i Struer den 4/10

Turneringer i 2019
22.06.19
Lørdag var der bymatch i Struer hvor der var 42 juniorer til start.

Vi havde denne gang 3 med fra Lemvig og igen blev der taget metal med hjem til klubben.

Signe Gransgaard blev en flot nr 1. i A rækken med 39 P.

Stort tillykke til Signe.

Vi havde fire juniorer med til bymatch i Holstebro.

B rækken
2. plads Lea P Stigaard 25 p.
9. plads Sebastian Øgendahl 18 p.
10. plads Caroline P Stigaard 15 p.

C rækken
7. plads Philip Smed 13 p.

________________________________________________________________________________________________________

Turneringer i 2018:

Lørdag, den 16. juni i Trehøje
Signe Gransgård blevnr. 2 med 25 point, og Sebastian Øgendahl nr. 3 med 20 point

Søndag, den 27. maj var vores juniorer i Holstebro.
5 spillere på en flot og svær bane. Men det havde de åbenbart ikke problemer med.
Vi fik både en 1. og en 2. plads i B-rækken (Signe Gransgaard 21 point og Sebastian Øgendahl med 20 point).

Bymatch

Søndag den 27. maj, Holstebro Golfklub, Storådalen
Lørdag den 16. juni, Trehøje Golfklub
Søndag den 19. august, Sydthy Golfklub
Lørdag den 8. september, Struer Golfklub
Søndag den 23. september, Lemvig Golfklub

Kredsturnering:

Lørdag den 14. april, Morsø Golfklub
Lørdag den 26. maj,  NVG
Lørdag den 23. juni, Lemvig Golfklub
Søndag den 12. august, Skive Golfklub

____________________________________________________________________

Rangliste:

Bymatch Ranglister 2017 Klubturnering efter Sydthy

Bymatch Ranglister 2017 Individuel efter Sydthy

Lørdag den 7. maj 2016 – var der by-match i Struer Golfklub.

Der deltog spillere fra Holstebro, Trehøje, SydThy-, Struer- og Lemvig Golfklub.

Der spilles i 3 rækker.

A-række 18 huller Hcp 10 – 38
B-række 9 huller Hcp 24 – 54
C-rækken 9 huller på par 3 banen Hcp +50

Sebastian Øgendahl fik en 1 plads i C- rækken og Rie Lapholm fik en 2. plads i A-rækken.

Bymatch junior vinder 2013

Matcher og turneringer:

Juniorudvalget arrangerer løbende diverse små turneringer i forbindelse med den ugentlige træning. Udover disse deltager vi i bymatcher.

Matcherne er for alle juniorer uden begrænsninger i alder og handicap – også nybegyndere uden banetilladelse. Det er et godt og efterhånden mangeårigt samarbejde Lemvig golfklub har med Holstebro golfklub, Trehøje golfklub, Sydthy golfklub og Struer golfklub.

Det er gratis at deltage i bymatch, men konceptet omfatter fællesspisning efter matchen med præmieoverrækkelse og socialt samvær. Prisen for deltagelse er derfor ca. 75 kr. som udelukkende er betaling for mad, drikke og præmier. Forældre kan som regel købe samme menu – til samme pris.

Spilledag er lørdag/søndag. Vi melder samlet til. Vi indbyder alle juniorer pr. mail, og tilmelding foregår også pr. mail.

Billedet til højre er fra 2013 hvor vi vandt vandrepokalen.

Øvrige turneringer:

Har man mod og lyst til at deltage i øvrige turneringer, arrangerer DGU en del forskellige turneringer. Man kan orientere sig om disse turneringer på DGUs hjemmeside: http://www.danskgolfunion.dk/ under turneringer og juniorturneringer. Tjek om din alder og spillehcp. passer til turneringen. Juniorudvalget arrangerer nogen gange tilmelding og deltagelse i nogle af turneringerne. Informationer om dette tilgår via mail til de spillere der har relevant alder og handicap.