Golfring Vest

”Golfring Vest”

Struer – Nordvestjysk – Sydthy – Morsø – Skive – Lemvig

Bestyrelserne i de seks klubber fortsætter det gode samarbejde om at tilbyde hinandens medlemmer fritspil på alle baner.
Ordningen fortsætter i 2024.
Vil du spille den 1. januar eller først i det nye år eller senere i det nye år, skal du indbetale kr. 600,- på konto 7730 1591952
Husk at skrive dit DGU-nummer – eks. 60-3789.
Når vi har modtaget betaling, registreres du i Golfbox.
Vær opmærksom på, at der ved ferie eller andet fravær på kontoret, kan der gå flere dage, før du kan spille på andre baner.

Formålet med samarbejdet er

• At tilbyde et medlemsgode, hvor golfspillere for et beskedent merkontingent kan forøge deres spilleret fra en til seks baner
  • At sikre, at de deltagende medlemmer, altid har nemt ved at finde en nærliggende bane uden merudgift, når hjemmebanen er optaget af matcher, turneringer eller andre aktiviteter
  • At fastholde medlemmer samt tiltrække ny medlemmer til klubberne

Ordningen gælder for alle medlemmer – bortset fra distance, kom i gang igen, og prøvemedlemmer.

For de medlemmer, der ikke ønsker at tilslutte sig fritspilsordningen, har alle tre golfklubber fortsat  green fee aftaler med hinanden.

**********

Når du booker starttid på en af fritspils banerne skal du benytte dit DGU-medlemsnummer, helt på samme måde, som hvis du skal spille en bane, der ikke er med i fritspils ordningen.

Bekræftelse af starttid på en af fritspils banerne
Lemvig Golfklub
:    Alle bekræfter starttiden på Probox. – Proboxen er sat op til at din pris er 0 kr.
Struer Golfklub:     Alle bekræfter starttiden på Probox. – Proboxen er sat op til at din pris er 0 kr.
Nordvestjysk Golfklub: Alle bekræfter starttiden på Probox – Proboxen er sat op til, at din pris er 0 kr.
Sydthy Golfklub: Alle bekræfter i Golfbox.
Morsø Golfklub: Alle bekræfter i Golfbox.
Skive Golfklub:  Alle bekræfter i Golfbox

Ofte stillede spørgsmål:
Hvem kan tilkøbe fritspils ordningen?
KUN fuldgyldige medlemmer
af Lemvig, Nordvestjysk, Struer, Sydthy, Morsø og Skive golfklubber kan tilkøbe fritspils ordningen.
Er du Distance- / langdistance- / prøve- eller hverdagsmedlem i en af de 6 nævnte golfklubber, kan du IKKE benytte dig af tilbuddet.

Kan jeg betale reduceret pris, hvis jeg først tilkøber fritspils ordningen senere på året?
Uanset hvornår du tilmelder dig fritspils ordningen, er prisen 600 kr.

Hvis jeg skal på udflugt med en klub i klubben og spille en af banerne jeg har fritspil på, skal jeg så betale greenfee?
Du skal ikke betale greenfee til klubben, hvis du har betalt 600 kr. Husk ved tilmelding at gøre opmærksom på, at du har Golfring Vest.