Om Herreklubben

Lemvig Golfklubs Herreklub:
Blev stiftet den 24.april 2002 og er åben for alle golf spillende herrer på mindst 18 år og med et hcp. på max. 36,0

Formål:
Formålet med klubben er at øge det sociale samvær blandt golfklubbens mandlige medlemmer.
Målet er at øge antallet af medlemmer og gøre herreklubben til en frisk pust i klubben.

Nyheder om herreklubben kan læses under nyheder klik på link´en nedenunder og gå direkte til nyhederne

Hvornår:
Hver onsdag i sæsonen, mød i god tid ca. kl. 15.30 – 15.45 (første bold trækkes kl 15.55 )
De spillere, der kommer senere (efter kl. 16:00) lægger bold ved stolpen, går ud i rækkefølge i 4-bolde,
evt. 3-bolde osv.

Sæsonstart:
Onsdag den 3. april 2024

Generalforsamling/orientering:
Onsdag den 1.maj 2024, lige efter vi har spillet de 18 huller.

Medlem:
Man kan blive medlem hele herreklub året, 1. onsdag i april — til sidst lørdag i september .
Mød blot op på de officielle spilledage, som er onsdage i den periode.

Rækker:
Der spilles i to rækker. A-rækken: 0 -16,0 og B-rækken 16,1-36,0

Præmier:
Der spilles om vinpræmier hver gang til nr. 1, og efter nr.5, 10, 15 osv. i hver række. Præmierne bliver udleveret
den 1. onsdag i måneden.
Der udbetales kun præmier til et betalt medlemskab.

Spilleform:
A-rækken spiller slagspil og B-rækken stableford (Der spilles med EGA – handicap regulering i alle turneringer)
Den 1. onsdag i hver måned spilles en anden spilleform, eller vi spiller stableford/slagspil fra 45/49/55/58 tee

Spilleorden:
Alle de spillere, som har en bold i posen  senest 15.55 er med, herefter der trækkes 4-bolde, hvor de første der trækkes er første bold, de næste anden bold osv.

Den første onsdag i hver måned:
Der er  frivillig ” fællesspisning” efter matchen. Præmierne bliver uddelt før spisning, så de, der evt. skal hjem, kan få deres præmier. Kan du ikke møde op, afhentes præmierne hos en af bestyrelsesmedlemmerne på onsdage efter matcherne eller der aftales med et andet medlem, der tager præmien med hjem til dig.

Nærmest hullet / flaget.
Hver onsdag spilles der om en flaske vin ved at komme nærmest hullet / flaget på  følgende hul  6 og hul 8,
1. onsdag i mdr. hul 12  og hul 16  ( bolden skal være på green)

Kontingent:
Der betales et årligt kontingent 300 kr. for  2024, enten til Kassereren/formanden, eller ved indbetaling MobilePay ” box93022 “, HUSK at angive medlemsnummer og navn.

Opslagstavle:
Herreklubben har en opslagstavle i klublokalet med div. nyheder og scores fra sidste match

Afslutning lørdag den 28. september 2024
Se nærmer på opslagstavlen.

Herrerklubben´s bestyrelse

Formand : Harry Lund-Hansen  tlf. 2124 2735