Medlemsfordele

Når du har betalt fuldt kontingent i Lemvig Golfklub, er der mange fordele i dit medlemskab:

Træningsanlæg
Alle medlemmer har gratis træningsbolde. Dog skal du bruge egne bolde på indspilsgreen og puttegreen.

Gratis træning til alle
Alle medlemmer inviteres til gratis træning 10-15 lørdage i foråret. Undervisningen foregår kl. 10 – 12.
Det er efter “først til mølle” tilmelding under kurser i proplanner i Golfbox 1 uge før hver træning.
Se datoer for fællestræning her   (Der kan ske ændringer i løbet af året, så tjek altid op)

Køb af green fee billetter
Alle fuldtbetalende medlemmer kan købe 10 green fee billetter til i alt kr. 2.000,-
Green fee billetter er gyldige maximum 2 år.
Gæste greenfee/voucher er kun gyldig med stregkode (alle øvrige kort er forældede pr. 1/3 2023)

Golfring Vest
Struer – Nordvestjysk – Sydthy – Morsø – Skive – Lemvig
For kun kr. 600,- kan du spille alle baner i 2023. Dette gælder også klubber i klubben. Og selvfølgelig kun hvis du betaler fuldt kontingent.

Green fee aftaler:
50% rabat på følgende baner:
Hals – Himmelbjerg – Hvalpsund – Ikast/Tullamore – Nordvestjysk –  Sebber Kloster – Skive – Struer –  Tange Sø – Trehøje  – Viborg – Øland –  Aars

Kr. 100,- rabat på følgende baner:
Holstebro – Holmsland – Morsø – Skærbæk Mølle Golfklub Ølgod

Kr. 50,- rabat på følgende baner:
Blåvandshuk –  Give – Markusminde – Aaskov

Fast lavere pris på følgende baner:
Kr. 250,- Herning – Randers Fjord – Løgstør – Randers Golfklub, Norddjurs  – Grenå – Hammel – Sydthy – Dejbjerg – Harrevig – Sindal – Ebeltoft

Green fee rabat 100,- kr. for gæstespillere, der går i samme bold med et medlem af Lemvig Golfklub. Gælder kun ved tid bestilt sammen i Golfbox.
Gælder ikke flex-medlemmer.

Hvis du har “kom i gang” kontingent, gælder ovenstående rabatter ikke

Andre aftaler med externe firmaer:

Lemvig Motionscenter  24/7 –  firmatilbud