Torsdagstøserne

TORSDAGSTØSERNE

Torsdagstøserne er for alle kvinder i Lemvig Golfklub, som har lyst til at gå 9 huller hver torsdag aften efter arbejde … eller hvad man nu laver.
Alle – og vi mener alle – kvinder er velkomne – unge som ældre og uanset handicap.

Vi mødes kl. senest 17.45 medbringende en bold med navn på. Bolden afleveres, og når alle bolde er afleveret, trækkes der ”bold” om, hvem der går ud sammen.
Efter runden hygger vi til aftergolfing med kaffe og måske et glas rose eller andet. I løbet af året arrangerer vi 3-4 gange,  hvor vi  spiser sammen.

Der er altid en lille præmie til kvinden eller holdet, der har flest point,

At være en del af Torsdagstøserne er ganske gratis. Det koster kun, hvis du vil have kaffe og/eller have mulighed for præmie.

Kaffe koster 50 kr. til klubben for hele perioden.

Mulighed for at få præmie koster ligeledes 50 kr., som skal afleveres til Lone.
Det er også for hele perioden.

Følg med på facebookgruppen “Torsdagstøserne – Lemvig”, hvor alle nyheder findes eller ring til os og hør nærmere.

Lone    4083 9854
Susan   2126 0050

Velmødt – vi glæder os i al fald